BIDEOJOKUEN PROGRAMAZIOA

IKT-n bideojokuak landuko ditugu. Horretarako, zenbait pausu eman beharko ditugu. Hona hemen, hemendik aurrera jarraituko dugun planning-a:

Baten batek etxean Zero Launcher instañatu nahiko balu, hemen deskargatu dezakezue, hori bai WINDOWS sistema eragilean soilik funtzionatzen du. 

2 egun : Zero Engine editorea ezagutu.(Getting Started)
3 aste  : Rube Goldberg Machine ariketa. (Laguntza)
5-6 aste: Programatzen ikasi. (Zilch da Zero inguruneko programazio-lengoaia)

Aurreko ariketak amaitu ondoren...

Proiektua gorde eta  backup bat egin

Irten aurretik, egindako ZilchScript-ak esportatuko ditugu fitxategi batera, gero edozein beste proiektutan inportatu ahal izateko.:

Resources=>Export Content Package egitean leiho bat zabalduko da. Bertara arrastatuko dituzu zure ZilchScript guztiak.
Izena jarri Name-an  (Zure proiektuaren izena erabili:1B-Izena-ZilchScriptakedo 1AD-IZENA-ZilchScriptak) eta Export Package sakatu. Gordetako artxiboa lokalizatuta izan (Mahaigainean?) eta Drivera igo ezazu Programazioa izeneko karpetara, noski ebaluazio egokiaren barruan.

Gero, bideojokuan programazio ariketetan egindako scriptak berrerabili nahi izanez gero, fitxategi horretatik inportatuko dugu interesatzen zaigun script-a.

PROGRAMAZIO ARIKETAK ATALA GAINDITZEKO GUTXIENEKOAK

Programazio ariketak egitea ezinbestekoa da bideojokua egiten hasteko, beraz, ondokoak ez badituzu egin, ez ezazu aurrera egin:

-F11_aldagaiak, F12_balioAleatorioak eta F13_baldintzak, F21_bukleak, F22_PropertyTest egin. (kopiatu besterik ez duzu egin behar!)

-P2_ItxuraAldatu (kodea kopiatu). Sprite bati esleitu  eta bere itxura aldatu SpriteSource desberdinak aukeratuta.

- F3_TeklatuBidezMugitu: Objektu bat mugitu behar da teklatuaren bidez script honen bidez.

P3_HegazkinKontrolatzailea kopiatu, hegazkinari esleitu. Hegazkinari Orientation osagaia ere ipini, ondo konfiguratu eta frogatu hegazkina ondo mugitzen dela.

- Talken ariketak funtzionatu behar du bolaren kolorea aldatzen delarik "Block" izeneko blokearekin talka egitean. (Ball, Block  spriteak; SimpleMovementX eta CollisionLogic scriptak esleitu Ball objektuari)

- Jaurtitzaileak ButtonSpawner eta TimedSpawner-en bidez bola gorriak jaurti behar ditu.(Bi scriptak kopiatu besterik ez eta BolaGorria izeneko arketipoa egin)

Eginda dituzunean niri erakutsi.  

Zuen bideo-jokua diseinatu: The Platformer



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Idatzi zure komentarioa. Laster argitaratuko dut. Mila esker!