P0_KaixoMundua

 0. PROGRAMAZIOA:  Gure hasierako programa: Kaixo Mundua!        

P0_KaixoMundua    

Programa sinple honekin ondoko kontzeptuak landuko ditugu:
    • Nola hasi programatzen Zero editor erabiliz? Zilch Script izeneko errekurtsoa sortu! 
      • Resources-Add-ZilchScript: P0_KaixoMundua
      • Non idatzi? Momentuz Initialize funtzioaren giltzen artean.
        class P0_KaixoMundua: ZilchComponent
        {

        function Initialize (init : CogInitializer)
        {

        // Hemen idatzitako kodea, elementu hau kargatzen denean exekutatuko da behin

         // Zero.Connect(this.Space, Events.LogicUpdate, this.OnLogicUpdate);


        }

        function OnLogicUpdate(event : UpdateEvent)
        {
        }

        }

      • Komentarioak zer diren, zertarako eta nola erabiltzen diren.
    // Hau lerro bateko komentario bat da 
    /* Hau aldiz,
        zenbait lerrotako
        komentarioa da */
    • Programatze ohitura onak editatzean. GARRANTZITSUA!
    Saia zaitezte sangrien bidez kode argia idazten. 
    • Ez ipini komando bat baino gehiago lerro berean. 
    • Azalpenak beharrezkoak badira kodea uler dadin, komentarioen bidez ipin itzazue. ( Kontutan izan, aurrerantzean, kode hauek kontsultatuko dituzuela erreferentzia modura, eta idatzitako azalpenak ondo etorriko zaizkizuela...)
      Gure lehen komandoa (edo agindua)
        • Zer kode idatzi behar dugu mezu bat Console izeneko objektuan ager dadin?
          • WriteLine prozedura edo funtzioa erabiliko dugu. Mezua parentesien artean eta kakotxen artean (") artean idatzi. 
          • Komando guztiak ";" batez bukatu behar dira.
      Console.WriteLine ("Kaixo mundua!");
          • Aurreko mezua Console deritzon leihoan ikusiko da, beraz ezinbestekoa izango da zabaltzea: Windows=>Console eta irudian, behekaldean agertzen den leihoa zabalduko da.
          • Orain, gure programa exekutatzeko, Play-ari eman. Ikusten al duzu Console-an zure mezua? EZ???? LASAI!
          • Noski, horretarako, kode hau, gure jokuaren objektu bati esleitu beharko diogu. Momentuz, gure script guztiak "LevelSettings" objektuari esleituko dizkiogu. 
        LevelSettings objektuaren Properties leihoan, Add Component sakatu eta bilatu P0_KaixoMundua. (Sakatu scriptaren izeneko lehen letrak eta berehala agertuko da.)
          Orain bai, Play sakatu eta LevelSettings objektua sortzen denean, bere osagaia den scripta exekutatuko da eta gure mezua erakutsiko digu Console-an.!
          Hurrengo programara pasatu aurretik egizuz frogatxo pare bat. 
          Sortu Sprite berri bat KarratuZuria izenekoa eta berari ere esleitu iezaiozu P0_KaixoMundua osagaia. Play-ari emaiozu. Zer gertatu da? Begiratu Console-n noski!
          Aurreko komandoaren aurrean idatz ezazu beste komando hau: Console.WriteLine(this.Owner.Name);
          Zer gertatu da?
          Eta zer gertatzen da komando berdinak OnLogicUpdate funtzioan idatziz gero? (Giltzen artean, noski!)
          Ezer?...
          Eta Initialize funtzioaren barruan komentatuta dagoen lehen komandoa deskomentatzen baduzu?(Hasierako "// "kenduz)? 

          Honek lagunduko dizu ulertzen nola funtzionatzen duten Initialize funtzioa eta OnLogicUpdate funtzioak ...

          iruzkinik ez:

          Argitaratu iruzkina

          Idatzi zure komentarioa. Laster argitaratuko dut. Mila esker!