Objektu batek bizitza mugatua izan dezan

class TimedLife : ZilchComponent

{

  //Objektu bati hau esleituz gero, bere bizitza mugatua izango da 

  // LifeLenghInSeconds propertyan definitu behar da bere bizitzaren iraupena

  [Property]

   var LifeLenghInSeconds : Real = 1.0; 

   var TimeSinceCreated:Real=0;

  function Initialize(init : CogInitializer)

  {

    Zero.Connect(this.Space, Events.LogicUpdate, this.OnLogicUpdate);

  }


  function OnLogicUpdate(event : UpdateEvent)

  {

      // Aurreko jaurtiketatik pasatutako denborari, pasatutakoa gehitu (Delta Time=Dt)

        this.TimeSinceCreated += event.Dt;

        // LifeLenghInSeconds denbora pasatu bada, destroy bere burua

        if (this.TimeSinceCreated > this.LifeLenghInSeconds)

        {

          this.Owner.Destroy();

        }

  }

}

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Idatzi zure komentarioa. Laster argitaratuko dut. Mila esker!