class TimedLife : ZilchComponent
{
//Objektu bati hau esleituz gero, bere bizitza mugatua izango da
// LifeLenghInSeconds propertyan definitu behar da bere bizitzaren iraupena
[Property]
var LifeLenghInSeconds : Real = 1.0;
var TimeSinceCreated:Real=0;
function Initialize(init : CogInitializer)
{
Zero.Connect(this.Space, Events.LogicUpdate, this.OnLogicUpdate);
}
function OnLogicUpdate(event : UpdateEvent)
{
// Aurreko jaurtiketatik pasatutako denborari, pasatutakoa gehitu (Delta Time=Dt)
this.TimeSinceCreated += event.Dt;
// LifeLenghInSeconds denbora pasatu bada, destroy bere burua
if (this.TimeSinceCreated > this.LifeLenghInSeconds)
{
this.Owner.Destroy();
}
}
}
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Idatzi zure komentarioa. Laster argitaratuko dut. Mila esker!